Segítség a vásárláshoz
Van-e minimális vásárlási értékhatár?
Igen van. A minimális rendelési összeg: 2.000 Ft + szállítási költség.
Ki fizeti a szállítási költséget?
A szállítási költséget a vevő fizeti.
Lehet-e személyesen vásárolni?
Igen lehet. A megrendelést mindenképpen előre el kell küldeni nekünk! A megrendelt terméket ezután lehet csak üzletünkben előzetes időpont egyeztetés után személyesen átvenni!
Lehet-e megrendelést email-ben küldeni?
Amennyiben nem szeretsz az interneten vásárolni, megrendelésedet az huncutka@huncutkabababolt.hu e-mail címre elküldve is leadhatod. A termék megnevezését, valamint a számlázáshoz szükséges adatokat mindenképpen add meg a részünkre.
Regisztráció szükséges a vásárláshoz?
Webáruházunkban a regisztráció nem kötelező, így a vásárlás leadása igen gyors és egyszerű.
Hogyan tudok regisztrálni?
A regisztráció az első vásárlással együtt bonyolítható le.
A regisztráció és a rendelés (vásárlás)menete:
- Miután a terméket megtaláltad, és kiválasztottad az esetleges méretét, színét (stb.) kosar-gombgombra kattintva választhatod ki a megrendelni kívánt terméket/ termékeket. Egy információs ablak tudatja veled, hogy a termék a kosárba került.
- Akár erről az információs ablakról, vagy a weboldal jobb felső sarkában látható penztar-gomb gombra ha kattintasz véglegesítheted vásárlásodat.
- Itt láthatod a kosarad tartalmát, melyet a frissit-gombkuka-gomb gombok használatával módosíthatsz is.
- Ha rendelkezel ajándék kuponnal, itt tudod megadni a kódot, majd a Küldés gombra kattintva érvényesítheted azt.
- A penztar gombra kattintva léphetsz tovább.
- A személyes adatok és szállítási mód megadása után lehetőséged van a regisztrációhoz szükséges adatok megadására is, de Webáruházunk NEM küld jóváhagyó e-mailt!
- A "Tovább" gombra kattintva kiválaszthatod a csomagküldés módját, illetve azt, hogy a terméket személyesen kívánod e átvenni az üzletünkben.
- Majd a továbbiakban a fizetési mód kiválasztására van lehetőséged! (Értelem szerűen, ha a DPD-s szállítást választottad, akkor csak az "utánvét" gombot válasszad, mert az üzletben való fizetés ebben az esetben értelmetlen.
- Mielőtt jovahagyas-gomb gombra kattintasz, még egyszer átnézheted a rendelésedet. Akár üzenetet is írhatsz részünkre.
Hogyan kapok visszaigazolást a rendelésről?
A rendelésről minimum két visszaigazolást küldünk. Először egy automatikus értesítőt kapsz, mely tartalmazza a rendelés adatait, és további tájékoztató jellegű információkat. Amennyiben megkaptad ezt az értesítőt, ez azt jelenti, hogy a rendelés sikeresen rögzült, és továbbításra került felénk. A tényleges visszaigazolást azt követően küldjük el, miután a megrendelést személyesen ellenőriztük. A tényleges visszaigazolást legkésőbb a rendelés sikeres rögzítése után 24 órával megküldjük részedre.
Mennyi idő alatt kaphatom meg a megrendelést?
A szállítási idő függ a kiválasztott szállítási módtól. Személyes átvétel esetén 1-2 munkanap. Futárszolgálaton keresztül történő kiszállítás esetén átlagosan 3-5 munkanap.
A futárszolgálat mikor szállít?
A futárcég, hétköznap munkaidőben szállít, 8.00 - 17.00 óra között.
Felhív a futár az érkezése előtt?
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen a futárcég másnap újra megpróbálja a csomag kézbesítését. A második kézbesítés előtt a futár már telefonon jelentkezni fog nálad, hogy a megadott címen mindenképpen át tudja adni a csomagot.
Az árak tartalmazzák-e az Áfát?
A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t, de nem tartalmazzák a szállítási költséget.
Kapok-e számlát a megrendelésről?
Természetesen igen. A számlát elektronikus úton küldjük.
Amennyiben egyéb kérdésed merülne fel, kérlek hívj a 30/574-6179-es telefonszámon!